Nyomja meg az Enter billentyűt a kereséshez!

WAMP pop-up store

2012. máj. 25. - 10:00

1123 Budapest


MOM Park, Alkotás u. 53.


WAMP pop-up store
Május 18. és 26. között közel húsz magyar designer termékeit felvonultató ideiglenes „butik” várja a nagyközönséget. A MOM Park és a WAMP közös projektjében bő egy hét alatt prémium minőségű egyedi tervezésű ruhákkal, ékszerekkel, divat-kiegészítőkkel, táskákkal és cipőkkel találkozhatnak a látogatók.
A WAMP pop-up store kínálatában egyaránt helyet kapnak a komoly hazai márkák és a feltörekvő tehetségek termékei. Ott lesz az Anna Zaboeva nevével fémjelzett cipőmárka, a Pleasmachine, a divattervezők közül a már jól ismert csoport, az Artista, a Zagabo, a Gyulai Nati alapította NATI100%PUREIDEA, Szerencsés Gabo aktuális kollekciója, a sportos öltözéket kedvelőknek NON+ ruhái, az Ille-Olla vadonatúj darabjai, sőt Jarolics Judit TWO IN ONE kismamaruhái is. Czok Ildi izgalmas fonal-, Nyikos Dorottya pedig finoman kidolgozott ezüstékszerekkel készül. Jó néhány táskatervező is részt vesz a projektben: a Laoni míves kidolgozású munkákkal, Lengyel Zsuzsi színpompás modellekkel, Ducsai Judit remekül variálható praktikus darabokkal, Juhász Dóra pedig borítéktáskákkal jelentkezik majd.
A pop-up store megvalósítása stratégiai fontosságú lépés a WAMP történetében, hiszen ez lesz az első alkalom, hogy merőben új kontextusban mutat be minőségi válogatást a legjobb hazai designerek munkáiból. A bevásárlóközpontban a pop-up store működési elvét követve rövid ideig tartó, ám annál látványosabb megjelenésre számíthatnak a vásárlók. A helyszín karakteréhez és a brand arculatához tökéletesen illeszkedő, mégis formabontó installáció a MOM Park földszintjén kap helyet, s nem csupán divatbutikként üzemel majd, de a Facebookon előre meghirdetett időpontokban maguk a tervezők adnak személyre szabott tanácsokat az érdeklődőknek.
A váratlanul felbukkanó, majd rövid nyitva tartás után ugyanolyan hirtelen eltűnő boltok ötlete az Egyesült Államokból ered, ahol az ezredfordulón ily módon kínáltak alternatívát a fiatal, feltörekvő designerek alkotásai a luxusáruházak egyenhangulatának. Az újszerű vásárlási formát Európában a Comme des Garcons márka zseniális tervezője, Rei Kawakubo vezette be, aki 2004-ben egy ideiglenes gerilla butikot tervezett Berlin-Mitte negyedében, egy egykori könyvesboltban. A szokatlan üzleti modell azóta számos követőre talált, s ma már rendszeresen nyílnak ilyen jellegű lerakatok, és időről időre más-más helyszínen tűnnek fel a legizgalmasabb tervezők munkái.






Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .