Mi lenne, ha Tim Burton arra buzdítana, hogy utazz Porthollandba, Cornwallba? Ha Wes Anderson pasztellárnyalatú, szimmetrikus világát fel lehetne keresni úgy, mint egy várost? Vagy ha David Lynch a Twin Peaks és a Mulholland Drive helyett útifilmeket forgatott volna, az hogy is nézne ki? Szalay Sándor grafikus most megmutatja, milyen lenne a híres rendezők névjegye utazási posztereken.
Szalay Sándor a NeoMam Studios for Travel Chapter/Stay in Cornwall angol ügynökség megbízásából készítette ezt a posztersorozatot. A feladathoz mindössze annyi kapaszkodója volt, hogy kapott tíz rendezőt egy-egy hozzájuk rendelt helyszínnel, illetve hozzáférést egy stockfotó-adatbázishoz. Ezek alapján készítette el a tíz fiktív útifilmplakátot.
Wes Anderson az indiai Jaipurba invitál Szalay utazási plakátján, Peter Jackson Új-Zélandra, Steven Spielberg pedig Petrába, Jordániába. Mindegyik rendező hozzá és a filmjeihez közel álló helyszínt kapott tehát.
Mindegyik fiktív poszteren szerepel egy jelmondat, amely kreatív ötvözete az utazási irodák hirdetéseinek és a rendezők kézjegyének. „Tégy még egy lépést” – ez például A hobbitot is rendező Jackson invitálása, Christopher Nolan pedig Chicagót mutatja be, mely „a város, amit megérdemelsz”.
Habár a projekt céljáról a grafikus sem rendelkezik információval, maga Cornwall is kapott egy plakátot, Tim Burton stílusában:
Az összes poszter a Behance-en tekinthető meg.
Forrás: Urbanplayer