Nyomja meg az Enter billentyűt a kereséshez!

Hozzászólások

  1. “Míg az első rész megjelenésekor elenyészően kevés történetorientált játék volt a piacon (bár a StarCraft ebben is kiemelkedett a maga korában), ez mára a jó programok egyik legfontosabb ismérve.” A mondat több szempontból is problematikus. Egyrészt nem igaz, hogy 1998-ban elenyésző volt a történetorientált játékok száma, sőt! Gondoljunk a C64-es idők szöveges kalandjátékaira, a PC-s point ‘n click kalandjátékokra (pl. Monkey Island sorozat), vagy akár a Blizzard korábbi játékaira, a Warcraft-sorozatra és az első Diablóra…
    Nem értek egyet azzal a cikk azon implicit állításával sem, mely szerint a jó játék ismérve a kidolgozott történet. Például össze tudná valaki foglalni a Tetris sztoriját? Vagy a Mario-sorozatét?
    Ezt leszámítva tetszett a cikk.

  2. “Míg az első rész megjelenésekor elenyészően kevés történetorientált játék volt a piacon (bár a StarCraft ebben is kiemelkedett a maga korában), ez mára a jó programok egyik legfontosabb ismérve.”
    Pont hogy annak idején a gyengébb grafika miatt történettel próbálták feldobni a játékokat. Nézz meg egy Baldur’s Gate-et, hasonlítsd össze napjaink bármelyik hack’n’slash rpg-nek csúfolt játékával, hogy csak egy példát említsek.
    A SC2 a multiplayerben fog nagyot szólni, követve a Starcraft – Brood War hagyatékát, ami igazi cult-játékká nőtte ki magát, többek közt ennek köszönhetjük a cyber-sportok radikálisabb fellendülését.
    Mellesleg toltam a Starcraft 2-vel beta tesztereként egy beta seasonon át, amiben csak multiplayer módban lehetett játszani, és már akkor érezni lehetett, hogy igazából mire van kihegyezve a játék.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük