Cserkuthy Hanna, a Whispering Wind divatmárka megálmodója felkérést kapott a divatbibliának számító külföldi divatlaptól, a Vogue-tól, hogy szerepeljen a karácsonyi számuk feltörekvő tervezőkkel foglalkozó kampányában. Egy divattervező számára ez óriási elismerés és hatalmas lehetőség. A 25 éves fiatal alkotó ennek a megjelenésnek köszönhetően belépett a nemzetközi divatvilágba.
Hanna, a márka alapítója és testvére, Cserkuthy András, a brand menedzsere rengeteg időt és energiát fordítottak az online megjelenésre. Így történhetett meg, hogy a brit Vogue szerkesztői a divattervezőnő ruháiba botlottak az Instagram-falukon. Innen már csak egy lépés volt a felkérés, hogy Hanna a lap karácsonyi kampánysorozatának egyik fiatal tervezőjeként jelenhessen meg.
Az álomszerű, a nemzetközi hírnév küszöbét súroló állapothoz meglehetősen kanyargós út vezetett. Hanna az észérvek és tanácsok ellenére az ELTE germanisztika szakát hagyta ott, hogy megvalósítsa álmait és divattervező legyen. A Forrai Magániskola divat- és stílustervező szakán tanult, mialatt sok helyen megfordult, de különösen büszke a Daalarnánál töltött négy hónapra.
A pécsi divattervező másfél éve alapított márkájának fő profiljába az elegáns utcai, illetve az egyedi, aprólékosan kidolgozott alkalmi ruhák tartoznak. Szereti felhasználni a könnyű tüllöket, selymeket, a lágy bőrt és az egyedi csipkéket. Mint vallja: „Számomra fontos, hogy olyan ruhákat alkossak, amiben egy nő igazán nőnek érezheti magát, de emellett kényelmes és sokoldalúan használható. Amelyben magabiztos lehet, elegáns és egy pillanatig sem feszeng benne.”
Hanna ruhája a Vogue januári számában, a Designer Profil kampány alatt látható.
Borítófotó: Debreczeni Zita