Ismét KraftRoad pályázat: a termékfejlesztésre kész újítások benyújtásának határideje március 28. A hír a MagentaKrafttal való együttműködésben jelenik meg.
Az ötlettől a piaci termékig hosszú út vezet, a legtöbb innováció nem jut keresztül ezen az akadálypályán. Ezért folytatódik most a Telekom fiatalokra kialakított ötletfejlesztési folyamata, amely során a tehetségek egy nemzetközi márka szellemi és technológiai hátterére támaszkodhatnak. A legjobb szakértők közreműködésével fejleszthetik ötleteiket befektetésre érett projektté.
A fiatalok támogatást kapnak a kidolgozásától egészen a befektetők előtti bemutatásig.
A lehetőség 2021-ben is nyitva áll: az idei pályázatokat március 28-ig várják. Pályázni olyan egyedi ötletekkel lehet, amelyekben benne van a potenciál, hogy üzleti tervvé formálódjanak. A jelentkezők két folyamat között választhatnak: a még kezdeti fázisban lévő kezdeményezéseknél lehetőség van megismerkedni a kutatás, a prototipizálás, a tesztelés, az üzletfejlesztés és a finanszírozás gyakorlati tudnivalóival. A már kész koncepcióval jelentkezők olyan műhelyek közül választhatnak, mint az online kommunikáció vagy a márkaépítés.
Magyarország az innovációkat tekintve az európai középmezőnyben helyezkedik el:
sok az újszerűen gondolkodó tehetség, a Z generáció tagjai kimagasló arányban használják készségszinten a digitális technológiákat.
Ami hiányzik, az az ötletek sikerre viteléhez szükséges piaci – kutatási, termékfejlesztési, finanszírozási – tudás. A Telekom megoldása a szerteágazó problémára a tavaly elindított MagentaKraft. A platform KraftRoad programjában többek között felkészült, az üzleti környezetben edződött szakértők és stratégák a gyakorlatban tanítják meg mindazt, ami az álmodozókat a piaci szempontból is sikeres újítóktól megkülönbözteti.
A MagentaKraft kezdeményezés az első évében közel 700 fős közösséggé épült. Tavaly mintegy 120 ötlettel pályáztak, 11 projektcsapat dolgozhatott együtt a Telekom szakértőivel. A különböző edukációs programjaik legeredményesebb résztvevői már be is mutatták ígéretes üzleti lehetőségeiket egy exkluzív befektetői kör előtt.
A 2020-as KraftChallange győztese egy online balkonkertész képzést hívott életre, ez a Zöldítők.
E mellett olyan projekttervek értek el a piacra lépés küszöbéig vagy a piaci jelenlétig, mint a divatiparban tevékenykedő alkotókat a digitális eszközök használatára tanító Dress-coding. A divattervezők akadályozottsággal élőknek készítenek ruhákat az adaptív dizájn eszközeivel. 3D-szkenneléssel, digitális szabásmintával küzdenek egy társadalmilag felelősebb, fenntarthatóbb divatért. A SCOOL az online oktatást segíti, mobileszközökön futó app.
A szerepjáték szobáiban a pedagógus által feltöltött feladatokat oldják meg a játék közben tanuló diákok.
A FlyBuilt a korlátozások miatt nehéz helyzetbe került vállalkozásoknak segít ingyenes honlaptervezéssel, a KönyvelőNet pedig „könyvelők Tinderének” is nevezhető, a keresletet a kínálattal köti össze.
Borítókép: KraftRoad
Hozzászólások
A hozzászólások le lettek zárva.