Fiatalok kezében a Magenta Kraft debreceni helyszínének megnyitója – szeptember végén kitárja kapuit Debrecen legújabb közösségi alkotótere. Cikkünk szponzora a Telekom.
A Telekom lelkes csapatokkal közösen találja ki az esemény részleteit. Ezzel üzeni, hogy a Kraft a fiataloké. Egy olyan terep, ahol szabadon kísérletezhetnek és úgy alakíthatják a kereteket, ahogy nekik jó.
Másfél éve jött létre a Telekom Kraft, amely a márka fiataloknak dedikált platformja.
A Kraft magába foglalja a Debrecenben létrejött alkotóteret és rengeteg olyan programot, melyek lehetőséget adnak a fiatalok számára.
Lehetőséget, hogy kipróbálhassák, fejleszthessék önmagukat és ötleteiket. Nemcsak egy helyről van szó, hanem egy közösségről is, ami folyamatosan épül a különböző virtuális csatornákon.
Az elmúlt hetekben a krafterek és helyi fiatalok nyílt napok formájában már tesztelhették a debreceni helyszínt, de elérkezett az idő, hogy a Kraft hivatalosan is mindenki számára látogatható legyen. A Telekom Volt Minifesztiválok példáján egy olyan nyitóbulit szeretnének megrendezni, melynek programjait, zenei előadóit és teljes koncepcióját a fiatalok álmodják meg. A krafterek szeptember 8-ig jelentkezhettek, ahol a legalább két, legfeljebb öt fős társaságoknak egy tweet hosszúságú összefoglalóban kellett leírniuk a buliötleteiket. A szakmai zsűri ezután a három legkreatívabb csapatot választja ki, akikkel
tartanak egy „Kikraftolás” napot, amikor a fiatalok megismerkedhetnek a debreceni helyszínnel, és közösen továbbgondolhatják ötleteiket,
így megszülethet a buli forgatókönyve.
A koncepciók kialakításában a Telekom mentorai és tapasztalt rendezvényszervezők segítenek majd. A debreceni helyszín lehetőségei sokszínűek, a szervezők igazán egyedi nyitóbulit remélnek, melyben a fiatalok megmutatják, milyen egyedi, kreatív szellemiségben gondolkodnak.
„Amikor a debreceni helyszín ötlete megszületett még senki nem gondolta, hogy a járványhelyzet nehézségeit is túlélve, a Kraft egy valódi szellemiséggé növi ki magát” – nyilatkozta Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója.
„Nemcsak egy helyszín lett belőle, de egy online közösség is,
ahol a márka folyamatosan lehetőséget tud biztosítani a fiataloknak, hogy fejlesszék önmagukat és megvalósíthassák az álmaikat. Sok virtuális sikersztori után most végre az offline helyszínt is fullosan megnyitjuk. Nem akartunk azonban egy hagyományos újranyitást szervezni, mi ezt az alkalmat is arra használjuk, hogy lehetőséget adjunk a Z és Y generáció képviselőinek, hogy lépjenek ki a keretek közül és úgy alakítsák a nyitóbulit, ahogyan ők szeretnék.”
Tovább részletek és jelentkezés a Magenta Kraft oldalán.